неделя, 8 ноември 2009 г.

Господарят на мрака



  









Вихрушки по стъпките мои пълзят,
облизват лицата на сенки - хиени,
които се гърчат и вият от глад.
В краката ми лягат в зори покорени.

Аз идвам от много далечни места.
Душа и сърце под земята зарових.
Ще цъфнат отровни и хищни цветя.-
Магия за болка и страх им направих.

Две блудници с дълги, червени коси
се грижат за моето време и чакат
да хвърля във скута им чужди очи,
излъгани, празни,погълнали мрака.

Нощта ме обича, моя нежна сестра.
Кръвожадна, когато със други деля я .
Избърсвам сълзите и с черна луна.
Лилит клетви диви по склона търкаля.

Ела! Докосни ме! Имам много имена,
но ти ме наричай-Господарят на мрака.
Ако се потрудиш, ще си мойта жена,
която след скитанията ми ще ме чака.

1 коментар:

... каза...

С удоволствие почетох, харесвам поезията ти... топла и чувствена...
Радвам се, че те открих, благодаря ти за хубавите мигове с твоето творчество :)