неделя, 8 ноември 2009 г.

Има те...и си с мене




 
 







И от ада ще те извадя, но ще те има.
Очите ти ще заключа в най-далечните звезди.
Ти - моята единствена, нежна любима,
знаеш много добре,че си...Само ти.

Сълзите ти в есенните облаци ще събирам.
Вали над мене - мокър до кости да съм.
Бисер във всяка сълза мога и намирам.
Има те във всеки мой трескаво-буден сън.

И в рая да си,ще те откупя с горчивата си болка.
Ангелите бели ще те доведат сами .
Няма да се пазаря нито за кога, ни колко.
Да си моя и с мене сърцето ще плати.

Ако си в затвора на делника си прашен,
ще подкупя тъмничарите-уморени часове.
Няма тъмничар от самите нас по-страшен.
Няма по-тъжно от предалото се сърце.

Където и да си - шепни моето име -
паролата, която отваря онази врата,
зад която е светлината. Искай ме.
През сълзи и в кръв търси ме.
Аз съм ковчежникът,
който ще опази нежната ти душа.

Няма коментари: